Specialista/ka klientské podpory a administrativy

Hledáte práci, kde můžete uplatnit své komunikační schopnosti a zároveň mít prostor pro pečlivou administrativní práci? Máte rádi, když má práce řád, ale zároveň Vás baví být v kontaktu s lidmi? Pokud ano, rádi Vás přivítáme v našem týmu.

Co bude Vaší náplní práce:

  • Administrativní zpracování kupních smluv a objednávek
  • Péče o nové i stávající klienty – telefonicky i e-mailem
  • Poskytování informací klientům a našim obchodním zástupcům (pasivní linka)
  • Zaznamenávání údajů do interního systému
  • Spolupráce s kolegy napříč odděleními

Co od Vás očekáváme:

  • Středoškolské vzdělání
  • Minimálně 2 roky praxe v administrativě, zákaznickém servisu nebo call centru
  • Uživatelskou znalost MS Office a Outlooku
  • Anglický jazyk na mírně pokročilé úrovni
  • Časovou flexibilitu v rámci pracovních směn mezi 7:00 a 18:00
  • Pečlivost, spolehlivost a vstřícný a profesionální přístup ke klientům
  • Příjemný hlasový projev

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Stabilní zázemí úspěšné společnosti s dlouholetou tradicí
  • Dobré finanční ohodnocení
  • Pracovní dobu 7,5 hodiny denně
  • Širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů
  • Příjemný kolektiv, který Vás rád zaučí
  • Možnost nástupu ihned

Zaujala vás tato pracovní pozice? Napište nám.

Přílohy formuláře (volitelné)
Vložit přílohu(y)
přílohy